Klantenkaart zorgt voor hogere omzet bij Troefmarkt

Sinds een half jaar voert de Brabantse Troefmarktondernemer Stefan Kremers uit Sint Hubert een klantenkaart. De consumenten met de kaart ontvangen bij elke bestede euro een punt, ter waarde van een eurocent. De punten kunnen tegen diverse cadeaus worden ingewisseld. Inmiddels hebben zo`n 365 van de 538 huishoudens in het dorp de klantenkaart in bezit. Dat zullen er niet veel meer worden, zo schat Kremers in, die sinds de invoering van de kaart op een index van 115 zit. De hogere omzet schrijft hij toe aan de kaart.Groothandel Tol, waar Troefmarkt bij is aangesloten, ziet veel voordelen in de Troefmarkt-klantenkaart. Het is dan ook de bedoeling de kaart uit te rollen over andere Troefmarkten. De kaart zal worden ingezet als spaarkaart en zal ook gebruikt kunnen worden voor Dagwinkel en andere afnemers van de groothandel.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!