Bijna helft consumenten let op FSC-keurmerk

Bijna de helft van de Nederlanders let bij de aankoop van hout of houtproducten op of het hout een FCS-keurmerk heeft. Dat blijkt uit onderzoek van Heliview, in opdracht van FSC Nederland. Inmiddels is zeventien procent van het hout op de Nederlandse markt afkomstig uit FSC-bossen.

Allerhande producten zijn inmiddels voorzien van het FSC-logo; tuinhout, tuinmeubelen, kozijnen, ramen deuren en papier. Producten met het logo zijn gemaakt van ‘goed’ hout. Het keurmerk bestaat sinds 1993.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!