TMA organiseert 'Technologie in retailland'

De Trade Marketing Association organiseert dinsdag 28 oktober haar jaarcongres, dat ditmaal de titel ‘Technologie in retailland’ draagt. Deze dag zullen onder meer Albert Heijn, Heineken, Librium.tv en Saphh een bijdrage leveren.

Het congres vindt plaats aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en de kosten komen uit op 995 euro exclusief btw. Voor iedere tweede en volgende deelnemer uit een bedrijf geldt tien procent korting.

Dit congres is bestemd voor trade marketeers, marketeers, account managers, commercieel directeuren en iedereen die op de hoogte wil blijven van de laatste ontwikkelingen op retail en trade marketinggebied en zijn of haar vakkennis verder wil verdiepen.

Voor meer informatie en inschrijven kunt u terecht op trademarketingassociation.nl.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!