Tuinvisie introduceert franchiseformule Tuinpartner

Tuinvisie introduceert de franchiseformule Tuinpartner. Hiermee wil men zowel onderscheidend zijn als service bieden. Volgens productmanager Henri van Proosdij en verkoopleider Michel Verhey streeft Tuinvisie naar een positie als `rechterhand van de hovenier met een onderscheidend assortiment en unieke faciliteiten om hem in en bij zijn werk optimaal te ondersteunen`.Volgens Van Proosdij en Verhey zit de branche nog in de ontwikkelingsfase, waarin regionale handelaren met een breed pakket en specialisten met een smal landelijk pakket de dienst uitmaken. In deze vrij traditionele markt wil Tuinvisie zijn positie versterken door met trendy producten te komen. Hierbij gaat het om de totale inrichting van de tuin, `tot de barbecue aan toe`. Tuinpartner richt zich vooral op de kleinere hoveniers en tuininrichters. Dat zijn meestal kleine bedrijven met twee a drie personeelsleden en weinig opslagcapaciteit. Deze bedrijfjes nemen hun producten in kleine hoeveelheden af en zijn volgens Van Proosdij en Verhey `best bereid om voor service een beetje extra te betalen.`

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!