Om het succes van de schoenenformules Dolcis, Invito, Manfield en Pro Sport verder uit te bouwen heeft Hoogenbosch vier nieuwe webshops gerealiseerd. Invito.com gaat begin augustus als eerste live. Later dit jaar volgen de andere websites.
De hoge verwachtingen van de online markt voor schoenen en tassen maakten een toekomstgericht internet platform voor Hoogenbosch noodzakelijk, stelt het bedrijf in een persbericht. “Een continue beschikbaarheid van de omgeving en de data zijn absoluut cruciaal voor het succes van online retailen.”
Klanten van de websites kunnen de schoenen online bestellen en thuis passen. Wanneer ze niet naar wens zijn, kan de klant ze kosteloos retour sturen. Door op de websites duidelijke productinformatie zoals kleur, maat en prijs te vermelden, streeft Hoogenbosch ernaar dit retourpercentage zo laag mogelijk te houden.
Hoogenbosch is al bekend met het verkopen van schoenen op het internet. Sinds begin 2007 heeft Dolcis een shop op Wehkamp.nl. Volgens het bedrijf lopen de verkopen via deze site erg goed.
Hoogenbosch Retail Groep opent vier webshops
Gepubliceerd op 6 augustus 2008 om 00:00
Reacties 0