UPC wil interactieve winkel

Kabelaar UPC bekijkt de mogelijkheden voor het openen van een interactieve winkel. Deze kan thuis op de televisie bezocht worden via de UPC mediabox. “Het bevindt zich nog wel in een heel pril stadium”, zegt een woordvoerder. Na een succesvolle pilot met interactieve reclame wil UPC verder gaan.

Het openen van een interactieve winkel zou onderdeel worden van de tweede fase op het gebied van de ontwikkeling van interactieve televisie. In de eerste fase werkte UPC samen met adverteerdersbond BVA en RTL aan het leveren van interactieve reclame.

UPC zoekt, net als de andere kabelaars, naar mogelijkheden om met extra diensten klanten aan zich te binden. Interactieve televisie is een van de speerpunten.

Het kabelbedrijf kan nog niet zeggen wanneer de interactieve winkel er gaat komen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!