Kaasspeciaalzaken verenigen zich onder franchiseformule `Kaas en Zo`

Onder de naam `Kaas en Zo` hebben Den Hollander Kaasspecialisten en Den Besten Kaas een nieuwe franchiseformule geintroduceerd. Er zijn twee vestigingen geopend, in Barendrecht en Rotterdam-IJsselmonde. Het is de bedoeling dat ook de overige 29 kaaszaken waarvan beide ondernemingen sinds 1999 samen franchisegever zijn, een restyling ondergaan en vervolgens gaan opereren onder de vlag van `Kaas en Zo`. Op den duur zou er in Nederland ruimte zijn voor circa 50 kaasspeciaalzaken die onder de formule `Kaas en Zo` gaan werken.Het concept van `Kaas en Zo` omvat behalve kaasproducten een uitbreid assortiment dat bestaat uit bijvoorbeeld zuidvruchten en mosterds. Volgens directeur Bas den Hollander, die al twintig jaar actief is in de kaasbranche, gaat het concept uit van semi-zelfbediening: `De winkels gaan niet meer uit van een traditionele toonbank waar je als ondernemer achter staat. We kiezen voor verschillende eilanden met voorgesneden producten. Maar het blijft mogelijk om in de bediening producten op maat te snijden of voor de klant te verpakken.`

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!