Nike werkt samen met kunstenaars

Sportmerk Nike gaat in Amsterdam samenwerken met kunstenaars voor de introductie van de nieuwe lijn Nike Sportswear. Binnen de lijn wil Nike zijn erfgoed met hedendaagse technologieën en innovaties combineren, zo meldt Adformatie op zijn website.

In de Amsterdamse winkels van Nike zijn de komende drie weken creaties te zien van Clyde Semmoh, Yamandú Roos, Pieter Parra, +41, Pêche Noire en Shawn Mortensen.

De collectie telt acht klassiekers. Vier sneakers en vier kledingstukken, zoals de Air Max 90, de Dunk en de Air Force 1, de Windrunner en de AW 77. Iconen uit het verleden met innovaties uit het heden. Elk kunstwerk is geïnspireerd op een Nike icoon.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!