AH werkt aan nieuwe formule

Albert Heijn werkt aan een nieuwe winkelformule voor zeventig supermarkten. Dat heeft een woordvoerder van de supermarktketen bevestigd tegenover Distrifood.nl.

Albert Heijn zoekt naar een nieuw formuleconcept voor zeventig supermarkten die qua vloeroppervlak te klein zijn voor een AH XL en te groot voor wijkwinkels. “Zowel in stijl als inrichting zullen deze winkels afwijken”, aldus AH-woordvoerder Jan-Christiaan Hellendoorn.

“Voorop staat dat we geen nieuwe formulenaam willen introduceren, maar het gaat wel om een nieuw concept. Winkels van deze grootte bieden ons de mogelijkheid geheel andere dingen te doen dan we nu in onze wijkwinkels en XL’s doen”, aldus Hellendoorn.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!