‘We willen de onderkant van de markt bedienen’

Samsung Benelux wil digital signage-oplossingen voor het midden- en kleinbedrijf binnen handbereik brengen. Daartoe biedt het bedrijf kleine retailers binnenkort een pakket aan.

“McDonald’s of grote supermarktketens zijn uiteraard zeer interessant, maar wij vinden het midden- en kleinbedrijf minstens zo aantrekkelijk”, vertelt Mark Sluis, salesmanager display solutions bij Samsung Benelux. “Wij zijn van plan om de breedte aan de onderkant van de markt te bedienen en daarmee ook de slager en bakker op de hoek te faciliteren.”

Samsung introduceert het pakket, bestaande uit een 32inch beeldscherm, een geïntegreerde pc en de benodigde software, samen met een aantal partners vanaf eind deze maand. “Met de gekozen software kan de retailer zelf aan de slag, maar het kan ook worden uitbesteed.”

Meer over de ontwikkelingen van digital signage is te lezen in het septembernummer van RetailTrends
Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier
U kunt vrijblijvend een proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!