Bol.com komt met nieuwe website

Mediawinkel Bol introduceerde afgelopen weekend zijn nieuwe website. De nieuwe site en achterliggende systemen moeten vooral het groeiende aantal bezoekers snel en klantgericht kunnen blijven bedienen, zo laat het bedrijf in een persbericht weten.

Daarbij biedt het nieuwe online winkelplatform het bedrijf betere technische ontwikkelmogelijkheden en ondersteuning. Klanten van Bol.com zullen de komende maanden in eerste instantie nog weinig veranderingen in winkelfunctionaliteiten opmerken. “We zijn zeer content met onze nieuwe website en de mogelijkheden die deze ons biedt in onze ambitie 's lands beste winkel voor boeken, entertainment en electronica te zijn”, aldus Daniel Ropers, directeur van Bol.com.

Voor de nieuwe website heeft Bol.com in Ogone en Paysquare nieuwe partners voor de betalingsverwerking gevonden. Ropers: “Het selecteren van de afrekenmethode is de laatste virtuele stap die een klant neemt. Wij willen er zeker van zijn dat ook die laatste stap een prettige ervaring is, waarbij de afwikkeling van de betaling veilig en geruisloos verloopt.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!