De vakjury van de Retail Jaarprijs bezoekt elk jaar de genomineerde zelfstandigen en ketens. Dit jaar kreeg RetailTrends de unieke gelegenheid een dagje mee te gaan tijdens het bezoek aan de formules die zijn genomineerd voor de Beste Winkelketen van Nederland.
Dit jaar zijn de gelukkige winkelketens modeformule America Today, wijnkoperij Henri Bloem en woonconcept Rivièra Maison. Voor de mensen achter de formules zijn de bedrijfsbezoeken een nerveuze bedoening. Het is het allerlaatste moment om de vakjury te overtuigen waarom zij de erkenning verdienen. “Het winnen van de Retail Jaarprijs zou de ultieme bekroning zijn op ons harde werk”, geeft marketingmanager Nina van Lith van America Today aan.
Directeur Anton Bongers van Henri Bloem vindt de nominatie voor de Retail Jaarprijs een grote verrassing, zeker daar het pas de eerste keer is dat de formule zich heeft ingeschreven. “Het is heel waardevol dat we nu zowel op inhoud als op vorm onder de loep worden genomen.” Pr-manager Birgitta Veld van Rivièra Maison toont zich zelfverzekerd: “We hebben een unieke collectie, die twee keer per jaar wisselt en meer dan drieduizend zelf ontworpen artikelen bevat. Wie doet ons dat na?” De uiteindelijke winnaar wordt tijdens het Retail Gala op 5 november bekendgemaakt.
De gehele reportage is te lezen in het oktobernummer van RetailTrends, die vandaag verschijnt.
Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier
Een kunt een gratis proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl
Vakjury Retail Jaarprijs on tour
Gepubliceerd op 9 oktober 2008 om 00:00
Reacties 0