Volgend jaar worden bestaande winkels omgebouwd en nieuwe vestigingen geopend. “Wij streven er naar eind volgend jaar tussen de 75 en 100 winkels volgens de nieuwe formule te hebben”, aldus commercieel directeur Robert van Houten.
Het ontwikkelingstraject heeft 999 dagen in beslag genomen. Van Houten: “Bestaande klanten reageerden enthousiast op de pilot winkels in Leidschendam, Leiderdorp, Leiden en Muiden. Daarnaast blijkt dat we met onze nieuwe winkel uitstekend in staat zijn nieuwe klanten aan te trekken. Vooral dertigplussers en vrouwen spreken we gerichter aan met deze nieuwe generatie winkel.”
Belangrijke kenmerken van de nieuwe winkels zijn volgens Gall & Gall ‘de toegankelijke entree, de heldere navigatie, de sterke productdisplays, de onderscheidende cadeauverpakkingen en de presentatie van producten op ooghoogte, de zogenoemde spotlights’. “De spotlights zijn het DNA van de vernieuwde Gall & Gall. Een unieke manier van presenteren en communiceren rondom producten die we grote attentiewaarde willen geven”, stelt Van Houten.
Klik hier voor het gehele persbericht.
Reacties 0