H&M strikt opnieuw bekende ontwerper

Modeketen H&M heeft opnieuw een bekende ontwerper gestrikt om in beperkte oplage een collectie voor de Zweedse keten te ontwerpen. De Britse designer Matthew Williamson hangt vanaf 23 april met een exclusieve lijn in een aantal geselecteerde winkels. Dat maakte de populaire keten dinsdag bekend.

Half mei volgt zijn collectie zomerkleding voor mannen en vrouwen in alle H&M-winkels wereldwijd. Williams maakt voor H&M zijn eerste herenlijn ooit.

"H&M heeft een nieuw fenomeen in de modewereld gecreëerd met de unieke, limited edition collecties die in samenwerking met high-end designers worden ontworpen. Dat is echt fantastisch en ik vind het spannend dat nu mijn ontwerpen voor H&M voor zoveel mensen wereldwijd bereikbaar zullen zijn. Ik hoop dat iedereen mijn kleding met veel plezier zal dragen", aldus de ontwerper.

In 2004 ontwierp top-designer Karl Lagerfeld een exclusieve collectie voor H&M. Het jaar daarop verbond Stella McCartney zich aan de keten en in 2007 was de eer aan Viktor&Rolf. Ook Madonna, Roberto Cavalli en Kylie Minogue tekenden voor een samenwerking. Sinds 13 november ligt de collectie van Comme des Garçons in de winkels van H&M.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!