Lidl opent webwinkel

Hij zou er al enige tijd komen, maar discounter Lidl heeft eind vorige week in Duitsland zijn eerste webwinkel geopend. De internetshop verkoopt vooralsnog alleen non-food producten, aldus het Duitse vakblad Lebensmittelzeitung. Voor de verzending van bestellingen betaalt de koper 3,95 euro.

Met de webshop Lidl-shop.de breidt de supermarktketen de concurrentie met discountsuper Plus en drogisterijketen Schlecker uit naar internet. Beide retailers verkopen al langer non-food producten in hun Duitse webwinkels. Schlecker doet dat ook in ons land. Of er plannen zijn voor een Nederlandse webwinkel van Lidl is nog niet bekend.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!