Jongeren vinden Apple het coolst

Apple is volgens jongeren het coolste merk. De computergigant kreeg hiervoor de nieuwe Sticky Brand Award van MTV Networks. Op een tweede plaats staat sneakermerk Converse, gevolgd door de Wii.

Het bureau YoungVotes vroeg vijfhonderd Nederlandse jongeren in de leeftijd van 13 tot en met 24 jaar naar hun favoriete merk uit vijftien verschillende branches: mobiele telefonie, elektronica, non-alcoholische dranken, cosmetica, fastfoodketens, snacks, sneakers, fashion, jeans, banken, verzekeraars, gameconsoles, deodorant, automerken en touroperators.

De niet gevestigde merken lijken bij de onderzoeksmethode buiten de boot te vallen, aldus Marketing Tribune op zijn website. Hoe MTV Networks hoe de merkenlijst heeft samengesteld is onbekend.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!