FRS: 'We zijn klaar voor de toekomst'

Free Record Shop (FRS) is sinds de start in 1971 een van de belangrijkste spelers in de entertainmentretail. De afgelopen drie jaar hebben in het teken gestaan van veranderingen, zowel achter als voor de schermen. Het nieuwe beleid bestaat uit drie fases. Algemeen directeur Johan van Hees gaat in het decembernummer van RetailTrends in op de aanscherping van de formule en vertelt waarom dat nodig was. “FRS is nu écht klaar voor de toekomst.”

Het gehele interview is te lezen in het decembernummer van RetailTrends.
Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier
U kunt een gratis proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!