Webwinkels VS zetten minder om

De webwinkels in de VS presteerden beter dan de reguliere winkelketens, maar toch bleef het resultaat ondermaats. In de periode van 1 november tot kerst verkochten de webshops twee procent minder dan in dezelfde periode een jaar eerder. De ‘gewone middenstand’ moest een omzetverlies van vijf a acht procent verwerken.

Om kopers toch naar de winkels te krijgen, hebben veel winkels kortingsacties ingezet. Verwacht wordt dat webwinkeliers met hun speciale promotiecampagnes zullen stoppen zodra de bestaande voorraden verkocht zijn.

Lees ook: Amazon.com piekt met feestdagen

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!