Flink meer winst Nivea-producent

De Duitse consumentenproductenfabrikant Beiersdorf, vooral bekend van Nivea, Hansaplast en Labello, zag in 2008 haar winst flink stijgen. De nettowinst steeg met 25 procent, van 442 miljoen naar 553 miljoen euro. Dat maakte het bedrijf dinsdag bekend.

De omzet ging met 8,5 procent omhoog naar bijna zes miljard euro. Beiersdorf profiteerde vooral van een sterke verkoop van verzorgings- en schoonheidsproducten. De verkoop steeg met tien procent. Volgens topman Thomas Quaas presteerde Beiersdorf daarmee duidelijk beter dan de rest van de markt.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!