Unilever breidt assortiment haarproducten uit

Levensmiddelen- en cosmeticaconcern Unilever breidt zijn aanbod haarproducten uit. Het bedrijf betaalt 411,5 miljoen dollar voor de TIGI, producent van haarverzorgingsproducten en eigenaar van kappersscholen.

De overname zal na goedkeuring van de regelgevende autoriteiten in maart 2009 worden afgerond, zo verwacht Unilever. TIGI, dat in handen was van de oprichters van de Toni & Guy kapsalons, zette in 2008 250 miljoen dollar om, waarbij de helft van de omzet in de Verenigde Staten wordt gegenereerd.

De TIGI-producten vinden voornamelijk aftrek in kapsalons.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!