AH plaatst dranghekken door voetbalplaatjes

Een Nijmeegs filiaal van Albert Heijn heeft dinsdag dranghekken bij de ingang geplaatst om kinderen die voetbalplaatjes sparen in het gareel te houden. Op momenten stonden voor de deur van de supermarkt wel vijftig verzamelaars om voetbalplaatjes te vragen, zei de bedrijfsleiding dinsdag tegen de Telegraaf.

Klanten die de winkel aan de Daalseweg in of uit gingen moesten zich een weg banen langs de bedelende kinderen. Die vragen mensen om de plaatjes om daarmee hun verzameling compleet te maken. Om de supermarkt toegankelijk te houden, liet de bedrijfsleiding dranghekken plaatsen.

Voor de actie liet Albert Heijn honderdmiljoen zakjes met daarin steeds vijf plaatjes van bekende voetballers maken. "Erg populair", constateert de bedrijfsleider van de vestiging in Nijmegen. Voor de deur van zijn supermarkt staan overigens evenveel meisjes als jongens.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!