Supermarktbezoeker makkelijk te verleiden

Consumenten zijn redelijk winkeltrouw als het gaat om supermarktbezoeken. Maar acties en aanbiedingen kunnen hen heel makkelijk verleiden naar een andere supermarkt te gaan. Om acties bekend te maken en op het boodschappenlijstje van de consument terecht te komen is aanwezigheid in media van groot belang. Dit blijkt uit onderzoek van Bureau Consumenten Onderzoek dat in opdracht van De Telegraaf is uitgevoerd.

De Telegraaf wil op de hoogte zijn van ontwikkelingen op mediagebied en relevante branches, zoals retail. Hierdoor kunnen producten worden ontwikkeld die aansluiten bij wensen van consumenten en adverteerders. Om meer inzicht te krijgen in de beleving van consumenten ten aanzien van supermarktbezoek, switchgedrag en merktrouw heeft De Telegraaf Bureau Consumenten Onderzoek opdracht gegeven een onderzoek uit te voeren. In het onderzoek zijn 476 personen ondervraagd die in hun huishouden verantwoordelijk zijn voor de dagelijkse boodschappen.

Alles over het onderzoek is te lezen in het januarinummer van RetailTrends.
Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier
U kunt een gratis proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!