Online mediawinkel bol gaat samenwerken met de Nederlandse online concertzender Fabchannel. De e-tailer vertoont op regelmatige basis een compleet concert dat door Fabchannel is geproduceerd. Het spits wordt afgebeten met een concert van de Belgische artiest Milow.
De samenwerking met Fabchannel is een uitstekende manier om onze miljoenen bezoekers in contact te brengen met nieuwe muziek, stelt marketing directeur Michel Schaeffer van Bol.com. Volgens oprichter Justin Kniest van Fabchannel blijkt uit onderzoek dat zo’n twintig procent van de bezoekers van het concertkanaal na het zien van een concert dermate enthousiast is dat ze een cd of dvd willen aanschaffen.
Sinds 1999 neemt Fabchannel concerten op in Amsterdamse popzalen Paradiso en Melkweg. De concerten zijn via de speciale Concert van de Maand pagina op Bol.com terug te vinden.
Live concert moet klant Bol.com inspireren
Gepubliceerd op 4 februari 2009 om 00:00
Reacties 0