‘Nederlandse Valentijn is het zuinigst’

Nederlandse verliefde consumenten geven het minst uit aan cadeaus, vergeleken met die in andere landen. Dat blijkt uit internationaal onderzoek dat betaaldienst PayPal heeft laten verrichten.

Hebben de Nederlanders het dan zo slecht? Welnee, toont hetzelfde onderzoek aan. Van alle ondervraagden zijn de Nederlanders het meest tevreden over hun financiële situatie: 85 procent zegt ‘niets te klagen’ te hebben en negentig procent heeft ‘geen last van de recessie’.

Ook ruziën de zuinige, Nederlandse koppeltjes het minst over geld. Over de precaire vraag welke partner het meest verdient, zijn de gebonden mannen niet altijd eerlijk, toont het onderzoek verder aan.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!