Starbucks schenkt oploskoffie

Starbucks, 's werelds grootste keten van koffiezaken, komt met eigen oploskoffie om zich te weren tegen de economische crisis. Starbucks wil dinsdag zijn Via-oploskoffie in New York voor het eerst onthullen en in maart op de markt brengen.

Met de oploskoffie probeert Starbucks nieuwe markten aan te boren en minder afhankelijk te worden van zijn dure meeneemkoffie's. Volgens een woordvoerster is nog niet bekend of Via ook in Nederland op de markt komt. Starbucks heeft drie vestigingen op Schiphol. De keten wil zijn imperium uitbreiden naar de NS-stations.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!