Lidl door het stof

Discounter Lidl komt met een offensief om het geschonden blazoen op te poetsen. Bestuursvoorzitter Robin Goudsblom heeft aangekondigd dat het bedrijf zich meer gaat bezighouden met milieu, de omgang met werknemers gaat verbeteren en eigen fouten makkelijker zal toegeven. Dat heeft de directeur gezegd in een interview met het Duitse weekblad Spiegel.

"We hebben de laatste jaren gemerkt dat onze maatschappelijke rol steeds belangrijker wordt. Omdat wij een strak aangestuurd bedrijf runnen, kunnen we daar snel op inspringen. En omdat we een groot bedrijf zijn, zetten we daarmee de maatstaf voor anderen", aldus Goudsblom.

De Lidl-directeur steekt de hand in eigen boezem. "De verantwoordelijkheid voor de negatieve berichtgeving rond de spionage-affaire licht geheel bij ons. Wij hebben grote fouten gemaakt. Dat zal ons niet opnieuw gebeuren. We hebben ervan geleerd dat we ons in de toekomst beter moeten presenteren. We zijn geen perfect bedrijf. We moeten nog veel verbeteren, vooral wat betreft transparantie en de omgang met werknemers."

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!