Heinekens nieuwste wapen: cider

Bierbrouwer Heineken gaat jacht maken op de niet of nauwelijks bierdrinkende consument. Cider moet de dorst van deze, voornamelijk vrouwelijke, doelgroep gaan lessen. In Amsterdam presenteerde Heineken woensdag de twee cidermerken, Jillz en Strongbow Gold, die de terugvallende bierconsumptie in Nederland moeten opvangen.

Na een proef in verscheidene horecagelegenheden wordt Jillz, het eigen cidermerk, ook beschikbaar in supermarkten. Het 'verfrissende, natuurlijke , sprankelende' drankje is minder bitter dan bier, bevat vijf procent alcohol en is volgens Heineken daarom hét alternatief voor bier of wijn.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!