‘Vrouw geeft flink uit aan make-up’

Vrouwen geven tijdens de recessie veel geld uit aan make-up, zo bericht de Telegraaf vandaag. Vooral mascara met ‘technische hoogstandjes’ vindt gretig aftrek.

Dior Cosmetica is zeer enthousiast over de Diorshow Iconic die de wimpers omhult met siliciumbolletjes. Givenchy heeft Phenomen’Eyes en L’Oréal de Telescopic Explosion. Volgens tv-make-up-coach Thijs Willekes blijft zwart hot, maar zijn violetkleurige, blauwe of bronskleurige ondertonen het helemaal.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!