HAK introduceert hologramreclame in winkel

De Nederlandse winkelvloer heeft er een nieuw fenomeen bij: het hologram. HAK, van de potgroenten, heeft de primeur met een driedimensionale en levensgrote Martine Bijl. Zij nodigt als het gezicht van de fabrikant klanten uit te komen proeven. Dat meldt het Algemeen Dagblad.

De techniek is eigenlijk al heel oud, stelt Sandra Thissen, creatief directeur van Holografix Media. “Wij hebben die met hardware in een nieuw jasje gestoken.”

Martine Bijl is vanaf half mei in acht supermarkten, waaronder Albert Heijn, Jumbo, Super de Boer en Plus in een periode van acht weken te zien.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!