Grolsch zet verhoudingen biermarkt op scherp

Een nieuwe marketingactie van Grolsch is even brutaal als origineel te noemen. De bierbrouwer ruilt op verschillende evenementen en festivals een ongekoeld blikje bier van Grolsch of een ander merk voor een koud Grolsch-biertje.

Grolsch toert met een gepimpte oldtimerbus rond om de blikjes lauwe Bavaria, Heineken, Amstel of ander pils om te ruilen voor een Grolschje. Huismerken worden niet geaccepteerd, alleen in Nederland verkrijgbare blikjes bier van de bekende brouwers. De ingeruilde blikjes lauw bier worden volgens een woordvoerster van Grolsch naar een groothandel gebracht en gerecycled.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!