Colruyt lijft mailingspecialist in

De Belgische winkelketen Colruyt heeft de meerderheid verworven van Mitto, een specialist in gepersonaliseerde mailings en documentenbeheer. De overname is een goede aanvulling op de activiteiten van dochter Druco, stelt Colruyt vrijdag in een persbericht.

De deal dateert al van 1 april, maar werd vrijdag pas bekendgemaakt door Colruyt. Hoeveel Colruyt op tafel heeft gelegd voor het meerderheidsbelang in Mitto, is niet bekend.

'De overname stelt ons in staat om in de Benelux-markt een van de pioniers te worden in het digitaal full color personaliseren van allerlei types mailings en documenten', licht Colruyt de overname toe.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!