Cafetariaketen Plaza van horecagroothandel Sligro introduceert een nieuw broodjesconcept. De klant kiest zelf de broodsoort en het beleg. Het lijkt op Subway, maar dan net een tikkeltje anders, omschrijft Snackkoerier de formule, die vanaf juni operationeel wordt.
“We laten de gast in vier stappen zelf zijn broodje samenstelden”, zegt formulemanager Arthur Huijbregts. “Eerst kiest deze een broodje, dan het beleg, daarna eventueel de rauwkost en dan een saus of dressing. Ik denk dat we de eerste cafetariaketen zijn die broodjes op deze manier gaan aanbieden.”
Ook de franchisenemer kan kiezen voor verschillende vormen. Het concept is er in een smalle, middelgrote en grote uitvoering. “Voor ondernemers die op een A1-locatie zitten is de grote uitvoering interessant. Een buurtcafetaria zal beter uitzijn met de smalle uitvoering.”
Plaza komt met nieuw broodjesconcept
Gepubliceerd op 18 mei 2009 om 00:00
Reacties 0