Huismerk AH: ‘Puur en Eerlijk’

Albert Heijns nieuwe huismerk gaat Puur en Eerlijk heten. Dat beweren bronnen tegenover het Financieele Dagblad.

Puur en Eerlijk dient als paraplu voor alle huismerkproducten die Albert Heijn nu onder de noemer biologisch, fair trade of maatschappelijk verantwoord in de winkel heeft liggen, aldus de bronnen. Albert Heijn wil niet reageren op de geruchten. “Op dit moment willen we nog niets over kwijt over het nieuwe huismerk, ook niet of het een introductie voor non-food betreft. Dat volgt later”, laat een woordvoerder weten.

Dinsdag 26 mei organiseert Albert Heijn een persbijeenkomst waar het nieuwe huismerk zal worden gepresenteerd.



Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!