Thuiswinkel Waarborg steeds bekender

Steeds meer consumenten kennen het Thuiswinkel Waarborg, het keurmerk voor ‘winkelen op afstand’. Nadat het logo is getoond herkent 82 procent het keurmerk van de belangenvereniging Thuiswinkel.org, zo meldt het Algemeen Dagblad maandag.

In 2005 was dit nog maar 50 procent, zo blijkt uit onderzoek van TNS NIPO. Ruim zes op de tien mensen (63 procent) weet dat er een keurmerk is voor thuiswinkelen via internet, catalogus of de post. Voor consumenten betekent het waarborg dat zij extra rechten hebben als ze iets kopen via een webwinkel of een postorderbedrijf. Alle leden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie mogen na een financiële en juridische screening het Thuiswinkel Waarborg voeren.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!