Jumbo start A-merkoorlog

Supermarktketen Jumbo gaat de prijzen van A-merken aanzienlijk verlagen. Vanaf vandaag gaat de formule de honderd belangrijkste boodschappen blijvend minstens tien procent onder de prijs van marktleider Albert Heijn verkopen. Het gaat onder meer om merken als Coca-Cola, Heineken, Ariel, Nutella, Knorr en Bolletje.

“Met de blijvende prijsverlagingen van de meest verkochte boodschappen verstevigen wij niet alleen onze positie als meest voordelige supermarkt van Nederland, maar benadrukken wij bovendien dat de prijsverschillen met andere supermarkten nog altijd aanzienlijk zijn”, stelt algemeen directeur Frits van Eerd in een persbericht.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!