Kruidvat presenteert nieuw logo

Modern, fris en volledig in lijn met de kernwaarden die Kruidvat wil uitstralen. Met de introductie van een herkenbaar en opvallend beeldmerk wil de drogisterijketen zich sterker onderscheiden in de Nederlandse Health & Beautymarkt. “Bovendien sluit het nieuwe logo volledig aan op de vernieuwde winkelformule”, aldus Kruidvat.

Met het nieuwe logo is het bedrijf in staat op een herkenbare wijze naar buiten te treden. In tegenstelling tot het oude logo - dat in 1980 is ontwikkeld en sindsdien slechts een aantal kleine aanpassingen heeft ondergaan - is er dit maal gekozen voor niet alleen de volledige merknaam in het logo, maar ook een beeldmerk dat afzonderlijk kan worden ingezet. Het nieuwe logo is ontwikkeld door de SVT Branding en Design Group.

“We zijn erin geslaagd een herkenbaar en eigentijds symbool te creëren voor al onze uitingen, dat bovendien uitstekend aansluit op onze vernieuwde winkelformule. In dit nieuwe concept kunnen klanten net als voorheen bij Kruidvat terecht voor een verrassend en betaalbaar assortiment, maar in een volledig vernieuwde en gemoderniseerde winkelomgeving. Beleving, uitstraling en toegankelijkheid staan hierin centraal. Dat zijn uitgangspunten die vertaald zijn in dit nieuwe beeldmerk waarop we uiteraard bijzonder trots zijn”, aldus Gerard van Breen, algemeen directeur van Kruidvat.

Reacties 2


Kruidje Vat 1 sep, 23:46

Ja, precies dat. Wat betekent het logo???


Kruid Vatje 22 jan, 21:20

En wat betekent het of waar staat het voor?

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!