Modern, fris en volledig in lijn met de kernwaarden die Kruidvat wil uitstralen. Met de introductie van een herkenbaar en opvallend beeldmerk wil de drogisterijketen zich sterker onderscheiden in de Nederlandse Health & Beautymarkt. “Bovendien sluit het nieuwe logo volledig aan op de vernieuwde winkelformule”, aldus Kruidvat.
Met het nieuwe logo is het bedrijf in staat op een herkenbare wijze naar buiten te treden. In tegenstelling tot het oude logo - dat in 1980 is ontwikkeld en sindsdien slechts een aantal kleine aanpassingen heeft ondergaan - is er dit maal gekozen voor niet alleen de volledige merknaam in het logo, maar ook een beeldmerk dat afzonderlijk kan worden ingezet. Het nieuwe logo is ontwikkeld door de SVT Branding en Design Group.
“We zijn erin geslaagd een herkenbaar en eigentijds symbool te creëren voor al onze uitingen, dat bovendien uitstekend aansluit op onze vernieuwde winkelformule. In dit nieuwe concept kunnen klanten net als voorheen bij Kruidvat terecht voor een verrassend en betaalbaar assortiment, maar in een volledig vernieuwde en gemoderniseerde winkelomgeving. Beleving, uitstraling en toegankelijkheid staan hierin centraal. Dat zijn uitgangspunten die vertaald zijn in dit nieuwe beeldmerk waarop we uiteraard bijzonder trots zijn”, aldus Gerard van Breen, algemeen directeur van Kruidvat.
Kruidvat presenteert nieuw logo
Gepubliceerd op 28 mei 2009 om 00:00
Kruidje Vat 1 sep, 23:46
Kruid Vatje 22 jan, 21:20