Heineken start online evenementenagenda

Heineken komt met een vernieuwde site die een portal moet worden voor het Nederlandse uitgaanspubliek, muziek- en sportliefhebbers. Dat meldt Adformatie.nl. De site gaat begin juli de lucht in.

Vanaf dinsdag is de website live voor een besloten groep ‘testrijders’. Hiervoor nodigt de brouwer zo’n vijftienduizend consumenten uit om zich uit te leven op de nieuwe site. Op basis van de ervaringen, beoordelingen en reacties van deze groep testers wordt de website waar nodig verbeterd om vervolgens vanaf begin juli live te gaan voor het grote publiek.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!