Supers VS verkopen appelfrietjes Burger King

Burger King gaat dit najaar zijn appelfrietjes in tienduizend Amerikaanse supermarkten aanbieden. Dat is de fastfoodgigant overeengekomen met supermarktdistributeur Crunch Pak, zo meldde FoodHolland woensdag.

De Fresh Apple Fries zijn gesneden appelreepjes die lijken op echte franse frietjes. De appelfrietjes kosten één dollar per pakje. De naam van Burger King zal op de verpakking prijken.

Afgelopen jaar werden de appelfrietjes geïntroduceerd en er werden al 29 miljoen porties verkocht. Ze worden in de Burger King snackzaken aangeboden als gezond alternatief, onder meer bij het kindermenu.

Door het succes van afgelopen jaar wil Burger King nu ook de supermarkt in met de appelfrietjes. Crunch Pak is marktleider in de supermarkt met gesneden appelstukjes.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!