Calvin Klein vervangt 'te sexy' billboard

Calvin Klein heeft na veel kritiek een levensgrote advertentie, waarop een orgie wordt geïmpliceerd, van een muur in de New Yorkse wijk SoHo gehaald. Het omstreden reclamebord is vervangen door een enorme foto van het Nederlandse model Doutzen Kroes, die gekleed in een rode bikini het water uit komt lopen. Dat meldt Elsevier.nl.

Volgens de krant New York Daily News zijn de bewoners van SoHo blij met het alternatief voor de 'orgie-advertentie', waarop een jonge topless vrouw met spijkershorts half over een shirtloze man hangt, terwijl ze een ander man (wederom zonder shirt) aan het zoenen is.

De reclame moest de spijkerbroeken van Calvin Klein aanprijzen, maar de voorbijgangers werden nogal afgeleid door het uitgebeelde tafereel.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!