Coca-Cola introduceert melkdrank

Frisdrankproducent Coca-Cola komt met een nieuw product gebaseerd op melk: Vio. Het bestaat in de kern uit melk, prikwater, een sapje met fruitsmaak en rietsuiker. Dat wordt gemixt en in één flesje aangeboden, meldt vaksite Foodbev.com.

Vio wordt buiten de koelkasten in de supermarkt verkocht. Het is nog niet duidelijk of het goedje ook de oversteek naar Europa maakt. Vooralsnog wordt de melkdrank getest in de Verenigde Staten.

Britse melkveeboeren zeggen verheugd te zijn met het nieuws. Ook in Groot-Brittannië zijn de melkprijzen laag en boeren kunnen niet wachten op een nieuwe afzetmarkt.

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!