Optiekketen Pearle heeft tijdens zonnige dagen in juni en juli een MMS bericht gestuurd aan ruim 30 duizend consumenten. Het bericht bevatte een aanbieding voor RayBan zonnebrillen. Dat meldt Adformatie.
In de MMS zijn vier elkaar opvolgende plaatjes gebruikt. Op basis van iemands postcode stond in de MMS ook het adres van de dichtstbijzijnde Pearle vestiging. De marketingactie verliep via het bedrijf HotSMS.
Pearle wilde met deze actie de doelgroep van modebewuste en merkgevoelige mannen en vrouwen in de leeftijd 20 – 35 jaar direct benaderen. Uit de optin database werd een selectie gemaakt op basis van postcode, toestel en leeftijd. Op basis van de postcode werd de dichtstbijzijnde Pearle vestiging in de MMS gecommuniceerd. Voor het criterium modebewustheid werd rekening gehouden met iemands huidige merk en type mobiele telefoon.
Pearle adverteert via MMS
Gepubliceerd op 31 juli 2009 om 00:00
Reacties 0