VVO2 ontwikkelt nieuwe winkelsigning Jumbo

VVO2 Retailcommunicatie heeft in opdracht van Jumbo de instore communicatie gerestyled. Dat heeft VVO2 donderdag bekend gemaakt.

De opdracht voor VVO2 bestond uit een aantal onderdelen. Zo kreeg het bedrijf de opdracht vooral de eigenheid van het Jumbo-merk te versterken in het totale winkelbeeld en wilde Jumbo een beter geïntegreerde invulling geven aan de formulefundamenten bestaande uit de 7 Dagelijkse Zekerheden. Ook heeft VVO2 de routing in de Jumbo-winkels verduidelijkt en ruimte op de winkelvloer geschapen voor actiecommunicatie.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!