‘We zijn gegroeid in ons retaildenken’
Gepubliceerd op 4 augustus 2009 om 00:00
In het concept staan klantvriendelijkheid en het bieden van inspiratie en beleving bovenaan. Rona: “We willen klanten een totaalbeleving bieden waar ze inspiratie kunnen opdoen voor hun baby- en/of kinderkamer. Het klanten naar de zin maken –zowel de ouders als de kinderen – is voor ons het allerbelangrijkste. Dat doen we enerzijds door te zorgen voor een prettige, ongedwongen sfeer, waarin volop ruimte is om zelf een bepaalde woonstijl te ontdekken. Anderzijds staan onze medewerkers altijd paraat om advies te geven en klanten wegwijs te maken in alle keuzemogelijkheden. We dragen hen bij dat ze een actieve en enthousiaste houding uitstralen en dat ze zich snel inleven in wat een klant verwacht.”
Het gehele interview is te lezen in het augustusnummer van RetailTrends, dat donderdag verschijnt. Een gratis proefnummer? Stuur een mail naar sales@retailtrends.nl. Voor een jaarabonnement op RetailTrends klikt u hier.
Reacties 0