Supermarkt favoriete gluurplek man

De supermarkt wint het van de kroeg en nachtclub als het gaat om dé plek waar mannen het vaakst naar vrouwen kijken. Dat blijkt uit een onderzoek onder drieduizend Britten, meldt Distrifood.nl.

Mannen kijken in de supermarkt vaker naar vrouwen dan in kroegen en nachtclubs, terwijl vrouwen juist in kroegen hun ogen de kost geven. Een man kijkt dagelijks gemiddeld naar tien verschillende vrouwen. In totaal gaat het om 43 minuten per dag.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!