Nieuwe marketingdirecteur voor AS Watson

Milo Laseur is benoemd tot de nieuwe directeur marketing & winkelconcept bij AS Watson Health & Beauty Benelux. Laseur wordt verantwoordelijk voor het marketingbeleid en gaat zich inzetten voor de verdere evolutie van de winkelformules van Kruidvat en Trekpleister, zo meldt het bedrijf dinsdag in een persbericht.

De 49-jarige Laseur heeft onder meer ervaring opgedaan in het marketing- en e-commercevak bij grote retailers als Wehkamp en Vendex KBB. Voor zijn aantreden bij AS Watson was Laseur werkzaam bij Makro Nederland, waar hij sinds 2005 marketingdirecteur was.

Laseur gaat bij AS Watson bijdragen aan het verder versterken van het marktleiderschap van de drogisterijketen. “Kruidvat en Trekpleister zijn prachtige merken. Om deze merken verder te ontwikkelen en zo bij te dragen aan de groeiambitie van de onderneming is een fantastische uitdaging”, aldus Laseur.

“Gezien zijn grote retailervaring en vakkennis verwacht ik dat Milo van grote waarde voor onze organisatie zal zijn”, aldus ceo Gerard van Breen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!