Ahold verlengt met mediabureau Kobalt

Albert Heijn, Etos en Gall&Gall hebben hun contract met mediabureau Kobalt verlengd. De Ahold-dochters hebben hiertoe besloten na een 'grondige evaluatie van de dienstverlening en een heldere inventarisatie van de huidige mediabehoefte’. Dat meldt Adformatie.nl.

“We verlengen de samenwerking omdat Kobalt adequaat heeft gereageerd op die veranderde behoefte van ons ten aanzien van een mediabureau”, stelt mediamanager Else van Aken van Albert Heijn.

Eerder besloot Heineken al de samenwerking met Kobalt te verlengen.



Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!