‘Euroweken C1000 wanhopig offensief tegen AH’

De Euroweken van C1000 zijn een ‘wanhopig, emotioneel en onverstandig offensief om wraak te nemen op aartsvijand Albert Heijn’. Dat stelt Nettorama-eigenaar Jaap Bastmeijer.

Bastmeijer, wiens supermarktketen volgens de Consumentenbond de goedkoopste super met A-merken in de schappen is, benadrukt dat verschillende topmannen van C1000 een geschiedenis hebben bij Albert Heijn. Zoals de directeuren Heidman, Sliepenbeek en Verheijen. “Zij doen alles om hun oude baas een poepie te laten ruiken.”

Het Albert Heijn-verleden brengt de hoofden van de directeuren op hol, meent de supermarkteigenaar. “Artikelen worden onder kostprijs verkocht, om maar marktaandeel te winnen.” Bastmeijer vermoedt dat lokale C1000-ondernemers niet blij zijn met de paar weken waarin honderd producten voor een euro worden verkocht. “Ze leggen er geld op toe, dat moet pijn doen.”

Lees ook: Schuitema-winkels zien weekomzet stijgen

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!