Jeansmerk Chasin’ start vandaag met een online guerrilla store. De store dient als ondersteuning van de landelijke campagne Lust for Jeans, zo heeft Chasin’ laten weten in een persbericht.
De bestaande Chasin’ website wordt gedurende de campagneweken overgenomen door de Lust for Jeans guerrilla store. ‘Het idee voor dit concept sluit naadloos aan op de leefwereld van de Chasin’ consument; jonge, mannelijke jeans lovers’, stelt het jeansmerk.
De bezoeker kan in de online guerrilla store onder meer lezen over de achtergrond van de campagne en campagnefoto’s uploaden naar social networks (Hyves). Ook kan de consument tijdens de campagne periode op chasin.com een beperkt aantal stuks van de Chasin’ collectie kopen. Voorts nodigt het merk consumenten uit een foto te uploaden in hun favoriete Chasin’ kledingstuk. Wekelijks wordt er een winnaar met de beste foto worden uitgeroepen.
De online guerrilla store draait van 8 september tot 5 oktober.
Chasin’ lanceert online guerrilla store
Gepubliceerd op 8 september 2009 om 00:00
Reacties 0