Reclamekijker ontvangt korting in webshops

Korting verzamelen op producten in webwinkels door het online bekijken van commercials. Dit kan via de Nederlandse site Addisount.com, zo schrijft vakblad Twinkle in zijn septembernummer.

Consumenten bepalen zelf  welke reclames ze bekijken. Zij ontvangen de beloning, van ongeveer één euro per minuut reclame, alleen als ze het goede antwoord geven op een vraag over het filmpje. “Zo weet de adverteerder, die de vraag zelf verzint, dat de video daadwerkelijk is bekeken”, verklaart de eigenaar van Addiscount.com Lars Baartmans. Entertainmentketen Free Record Shop, filmdienst DirectMovie en online kiosk Sinckle sloten zich al aan.

Het bekijken van reclames op de site kan een maximale korting van 7,05 euro opleveren, die binnen een week verzilverd moet worden. Free Record Shop heeft de korting gemaximeerd op 25 procent van het aankoopbedrag, ‘om onzinbestellingen te voorkomen’, stelt Baartmans. “Maar dan nog gaat het nog om een substantiële korting op bijvoorbeeld de nieuwste cd van Anouk.”

Addiscount ontvangt voor iedere euro korting die de consument ontvangt twaalf cent van de adverteerder.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!