Man doet graag boodschappen

De Nederlandse man doet zonder morren de boodschappen. Slechts vijf procent heeft er een hekel aan. Een derde van de mannen gaat zelfs met plezier op pad voor de boodschappen. Dat blijkt uit onderzoek van Discovery Channel naar het aankoopgedrag van de Nederlandse man, meldt Adformatie.nl.

Bijna driekwart van de samenwonende mannen doet boodschappen met zijn partner en geeft aan dat gezellig te vinden. Zelfs het boodschappenlijstje wordt samen opgesteld. Bij een vijfde van de stellen is het de man die de meeste boodschappen doet, zodat de vrouw tijd heeft voor andere dingen.

Maar hoe gezellig de mannen het tripje naar de supermarkt ook vinden, ze willen wel weer na een half uur op straat staan. Mannen die liever in hun eentje boodschappen doen, geven tijdsbesparing als belangrijkste reden. De helft van de mannen geeft aan regelmatig te zwichten voor aanbiedingen, vooral samenwonende mannen zijn gevoelig voor prijsknallers.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!